torsdag 30 april 2009

valborg

Idag när jag satt i bilen hem så slog en sak mig, nämligen att det börjar bli GRÖNT på träden :-). Och när jag gick från parkeringen upptäckte jag att körsbärsträden börjat blomma. Åh, det är ju så fint, jag älskar körsbärsträd. Synd dom blommar så kort bara, man får skynda sig att njuta.
Nä men nu låter jag ju som en gammal farmor eller nåt, haha, men jag gillar faktiskt blommor :-).

Snart kommer vårt middagssällskap, ska bli såå trevligt. Ute är det varmt och skönt! Våren är underbar! Nu jäklar e jag på G igen, pigg som en lärka. Efter en vinterdvala så är jag åter på banan igen :-).

Jordgubbar, MUMS! Barnen har ätit jordgubbar nästan varje dag senaste veckan. Dom är tokiga idet!



Valborgspuss på er!!!!!! Ha en mysig kväll!

3 kommentarer:

  1. Ja men det är ju vi ju. hehe. varför skulle jag annars ha massa smakprover här hemma. hehe..

    Men säg till mig va du vil ha.. antingen om vi kommer o lämnar hos dig. lr om man lämnar till malin.. så slipper du frakten överhuvudtaget.... det låter väl toppen.

    O visst är han alldeles för söt.. oo han är helt underbar. lite tråkig bara.. sover sover o sover. måste väcka han för att han ska få mat.. hehe

    SvaraRadera
  2. Hej...Just precis samma sak slog
    mig igår..att det liksom över en natt blivit så grönt och blommigt,visst blir man glad??
    Jordgubbar e så mumsigt...trevlig 1:a maj.kramis

    SvaraRadera
  3. Ja men visst blir man glad av värme och grönska. Det livar upp det mesta.
    Hoppas Engla mår bättre nu.
    Kramis

    SvaraRadera