lördag 25 april 2009

härliga tider!

Igår va vi på utvecklingssamtal me Engla på dagis. Å dom hade bara bra saker att säga :-). Englis ä tidig med talet och är väldigt mycket "med". Man kan ge henne svåra instruktioner och utmaningar som hon hajar på en gång. Hon börjar kunna färgerna och räkna :-). Och så passar hon bra in i gruppen. Sååå himla kul att höra, min duktiga lilla tjej.

Igår kväll såg vi "män som hatar kvinnor" på bio. Ååå ruskigt bra film! Fast den va 2½timma lång så kändes den kort. Nu ser man fram emot fortsättningana som kommer till hösten.
Tack mamma och pappa som va gulliga och bjöd oss allihopa på film!!!

Idag hade vi missat att det va städdag i vårt radhusområde. Jag va bombis på att det va imorrn. Men nu har vi krattat och sopat hela förmiddagen, jag har valkar i händerna. Det är hur varmt som helst ute. Erik åkte just till jobbet och barnen som sov hos farmor och farfar har fortfarande inte kommit hem. Jag ska sätta mig och läsa tidningen i solen. ahhh, kan det bli bättre? :-)

2 kommentarer:

  1. Lilla söta Engla!!Visst är det underbart att höra om sina barn...man växer flera meter.
    stor kram

    SvaraRadera
  2. Vad kul att samtalet gick bra!:-)
    Hoppas ni mår bra!
    Kram kram

    SvaraRadera