lördag 18 april 2009

Plopp vs. center

Nån mer än mig som inte heller hajjat skillnaden mellan dessa godsaker? Hur kan samma företag producera olika sorter som smakar likadant... Eller rätta mig om jag har fel, smakar dom olika? 
Idag bestod vårt lödagsgodis av just Plopp och Center så mitt och Eriks mission blev att försöka särskilja dessa åt. Plopp är alltså toffefylld mjölkchoklad och Center är mjölkchoklad med mjuk toffefyllning. (nån som förstår vart skillnaden är???) Först tyckte vi att Plopp hade rinnigare konsistens än Center... eller fan, va inte Center rinnigare... eller va det lika? Vi kom ingen vart.
Ja, så här roligt har alltså vi på lördagskvällarna :-D.

4 kommentarer:

  1. haha, ni har det inte lätt!!! :)

    Jag har inte förstått att det varit sån tjall med min blogg men så ringde Malin idag och skällde på mig så då fick det bli en ny....

    SvaraRadera
  2. haha jag skulle just skriva att plopp är väl rinnigare än center, det är iallafall den enda skillnaden jag märkt. de smakar ju lika förövrigt. men nu blev jag ju osäker när du skrev sådär om konsistensen.. :-D

    SvaraRadera
  3. Plopp-fyllningen är mjukare än Center-fyllningen! Jag har också forskat.

    SvaraRadera