lördag 11 april 2009

GLAD PÅSK!

Vilken dag vi haft! Redan imorse när vi va ute och byggde på baksidan va det så varmt att jag hade t-shirt. Barnen roade sig med att plaska med vatten i en balja och göra geggamoja!


Mäta, mäta, mäta!
Liam hjälper pappa med sin leksaksborr.

Lilla jag.


Kom igen nu Engla, le lite!

Engla, titta in i kameran!


Killarna med lika tröjor :-).

På eftermiddagen samlades hela släkten hemma hos min mormor och morfar för påsklunch. Mmm, så himla god mat hade mormor gjort! Vi hade jättetrevligt. Mamma gav oss varsitt påskägg proppfullt med godis så jag lär ju snaska lite de kommande dagarna ;-).

Imorrn ska Liam på 6års kalas hos en annan Liam. Oj va han ser fram emot det. Kalaset ska va på ett lekland, toppenkul!!!

3 kommentarer:

  1. åh vad jag är avis på er som har gräset framme, t-shirt på er, soligt, varmt och skönt. Här är det snöigt, dimmigt, slaskigt, grått och trist. Inte direkt en påsk i min smak...

    Jag vill också ha sommar!!!

    SvaraRadera
  2. Vilka mysiga bilder!
    Glad Påsk!!!
    Kram kram!

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder på familjen pudding!!

    Vet inte varför jag skrev att du hade en söt syrra när det var Mona som hade gett dig presenter haha men det var nog meningen att den kommentaren skulle hamnat på inlägget innan.

    Glad Påsk och bara njut utav godiset nu det KAN du!!!

    Puss!

    SvaraRadera