onsdag 29 april 2009

sjuk igen

Eftersom Engla va pigg och feberfri igår eftermiddag, kvällen samt natten och imorse så fick hon gå på dagis idag.
själv "roade" jag mig med ett studiebesök med skolan på sös kyrka. 
Hämtade kidsen på em. Gud va jag saknat dom! Morgonen hade varit heeeelt galet kaosartad! Liam ville inte till dagis så han grät och sprang hem hela tiden. Promenaden dit som vanligtvis tar 5 min tog idag 25 min :-o. Fruktansvärt jobbigt att tvinga han till dagis fastän han inte ville :-(.
För ett par timmar sen hörde jag att Engla låg och gnydde i sin säng. Jag tittade till henne och hon va varm. Tempade och nu har hon återigen över 39 grader feber. Blir väl till att va hemma från skolan imorrn igen då. suck, man missar ju så mkt. Men ändå vill jag inte att Erik vabbar, han har maaaaaassa på jobbet nu + att vi förlorar pengar om han e hemma (som förrra månaden, 20.000kr ;-))

Valborg imorrn. Emelie, Martin och deras lilla bebis Elma kommer hit. Vi ska grilla, dricka vin och äta kladdkaka :-P smaskigt! Men vi skippar nog att gå till nån brasa. Orka dra upp tre barn ur sängen bara för det.

2 kommentarer:

  1. heej tjejen

    näää ä'r om man beställer över ngrt så är de gratis , vet ej hur mycket bara!

    men de e inte dyrt, kolla med jenny hon fixar de bra...

    http://nynnyn.bloggagratis.se/

    hoppas allt är toppen med er! trevlig helg med!
    samt kakorna ä'r nog de bästa ja ätit. spec kokkisarna med choklad.

    SvaraRadera
  2. Men jessica.. hallå.. du vet ju att det är jag som har skiten. bara att säga till så får du sakerna utan extra kostnad till dig!!! Jag såg din kommentar hos Catta!! Säg bara va du vill ha så kommer det... kram

    SvaraRadera