torsdag 2 april 2009

å fy tusan vad jag e trött. Somnade framför lyxfällan. Den här praktiken tar musten ur mig. Men en sak har jag (nästan) bestämt mig för och det är att plugga upp matte B och så småningom läsa till sjuksyrra ist. Jag vill inte bli nån gammal bitter uska känner jag.
Cissi: Ja vilken bra idé! Du borde utbilda dig till dietist! E säkert skitkul!!!

Idag va det 12,8 grader i SKUGGAN sent på EFTERMIDDAGEn hos oss :-) . Dags att börja leva igen!!!! JAg och barnen va ute och lekte en lång stund efter dagis, så himla mysigt! Erik jobbade sent.

Sen praktiken började har jag inte haft tid att träna förutom några situps och promenader. Det e sååå svårt att få till det när jag och Erik lappar över varann och nån måste passa barnen. Men snart e det dags att börja skaka fläsket igen!

Nu ska jag krypa ner med mina sötnötter! Dom fick somna i vår säng eftersom jag nattade båda själv!

Maten idag:
Frukost: en skiva bröd, latte
Lunch: viktväktarlåda, vatten
Mellis: banan, kaffe
Middag: lite kyckling och en klick potatissallad, grönsaker, c-vitamin brus. Fruktsallad till efterrätt.
Övrigt: några bitar mörk choklad (som jag fick tillåtelse av Mona att äta eftersom min mens gör att jag jag faktiskt inte överlever utan choklad), några torkade frukter, ett glas påskmust.

1 kommentar:

  1. Jag somnar VARJE kväll framför tv:n typ vid åtta el nio...det asdrygt!!!!
    Och jag som ändå sover såå mycket.

    Skönt att du bara fick migrän light :D

    KARMAR!

    SvaraRadera