fredag 3 april 2009

Äntligen fredag

Imorse när jag kom till praktiken så kände jag ett välbekant blixtrande och flimmer framför ögonen! Snabbt sa jag till min handledare att jag va på väg att få migrän! På en gång fick jag tabletter och hon frågade om jag ville åka hem, men jag sa att jag skulle försöka va med. SÅ jag höll ut, lindade ben och gav insulin med en migrän light (som tur var. Ibland blir man ju så dålig att man spyr och det enda som hjälper är att sova.) Jag har fortfarande jävulskt ont i huvudet. Längtar tills Erik kommer hem och kan hjälpa till. Men först ska jag dammsuga, fixa iordning lite förberedelser till middagen och sen hämta barnen från dagis. Liam cyklar numera till och från dagis och det är jätteskönt! Han e såååå duktig :-).

2 kommentarer:

  1. Låter ju som en jättebra idé..att bli sjuksköterska.
    Tappert av dig att stanna kvar med migrän på ingång...tur att d ej blev så farligt.trevlig fredkväll.kramis

    SvaraRadera
  2. Jobbigt med migrän (hatar de)
    Skönt att Liam cyklar... Viktor vill inte riktigt de, han går/springer med JOakim ist haha
    Men jag ger mg ej...
    Har L stödjul eller har ni plockat av dem ? V har dem på.... får se om vi vågar ta av dem längre fram ?!

    SvaraRadera