fredag 17 april 2009

praktiken över

Sista dagen på praktiken! Jag fick såååå himla bra intyg av min handledare :-) och så vill dom att jag ska börja som timmis där så jag kanske jobbar en del i sommar :-). Perfekt med extrapengar på ett jobb som är kul! jag känner mig mer än nöjd över praktikperioden!
Efter dagishämtning så har jag och barnen haft en myyysig eftermiddag! Vi har legat i varsin fåtölj och tittat på kalle anka :-).

Liam fick så snygga adidas superstar av Erik idag. Stripsen går att ändra färg på, sånt gillar jag :-D.


Sommarsandaler fick Liam oxå!

Dagens middag; ljummen sallad på ruccola, mozarella, coctailtomater, rödlök, avokado, basilika och färsk fylld pasta. Lövbiff till det. Mums!

Ikväll ska vi glutta på tv och äta naturgodis. Va ska ni andra hitta på?
Imorrn bitti blir det medelpass på friskis med mamma.

3 kommentarer:

  1. Åh va roligt vännen!!!!! Grattis gud va roligt att du ska få jobba där som du trivs, åh va skoj!!!
    Jag är dock likadan som du jag ändrar mig stup i kvarten...inte lätt att leva med haha :=)

    Skönt ni verkar ha haft det du och barnen, glad att det funkar så bra för er nu!!!!!

    KRAMAR!!!

    SvaraRadera
  2. Åh vad sjysst att du fick så bra betyg, guld värt..det har du gjort dig förtjänt av!
    Snyyyyyygga skor..vill ha!!!
    Maten gjorde mig hungrig.Trevlig helg gumman.kramis

    SvaraRadera
  3. Grattis till så bra betyg! :-) Jag är så stolt över dig.
    Skitfina skor, nu blir jag lite avis att jag inte köpte de till tilde... ;-)

    SvaraRadera