tisdag 7 april 2009

E hon för söt eller?

Jag talar givetvis om min äldsta lillasyster carro! Igår kom hon åter hem till vårt kalla land efter 3 månader i varma asien. Brun, smal och lika fin som alltid kom hon leeende hem till oss i eftermiddags. Med sig hade hon en maaaassa presenter! Tänk va, denna lilla persona har under dessa månader, från olika länder släpat med sig presenter till alla i familjen! Helt otroligt, vilket hjärta hon har. Sötisen!!!!
Jag lägger in bilder på några av grejerna. Ville ha in en bild på en superfin klänning hon köpt till mig, men kameran gav upp.

Massa fina prylar; tvål i form av en orkidé, burk i marmor från Taj mahal, neccisär från indien, massa fina örhängen, och armband. Och ett supersött litet armband i pärlor till Engla.


Superfina kläder till Engla. Korallfärgad pikéklänning från äkta fejk Ralph lauren :-) Hello kitty linne med kjol.

"Ralph Lauren" piké till Liam. Jättefina!!!!!!!

haha, hon har humor min käre syster! Tischa till Erik :-D

Även Erik ska ju ha en polo sport! Och så en tuff Kung fu panda t-shirt till Liam

Tack ännu en gång söta Carro för att du alltid är så gullig och tänker på oss!
Tack även världens bästa mamma som va gullig och handlade hem en massa matvaror till oss idag så våra barn slipper svälta ;-).
Jag är så glad som har så omtänksamma människor runtomkring mig! *Älska*
.

Idag när jag precis varit med och satt kateter på en kvinna så ringer min mobil. Dagis vill att Engla hämtas hem eftersom hon bajsar rinnande och inte är sig lik. Bara att lämna praktiken, åka till dagis och hämta hem kidsen. Men hemma har då skrutan mått som vanligt, ätit och inte bajsat diarré. Men dom måste ju va hemma från dagis ändå imorrn. Erik får vabba eftersom jag känner att jag inte kan va borta från praktiken.

Ojsan, har ju helt glömt bort att skriva upp maten. Men tycker jag varit duktig! Idag när mamma och syrran va här så drack jag bara kaffe till fikat. Dom andra åt DUMLE glasstrutar, men jag avstod :-D. Jag har kommit på ett bra sätt att hålla mig borta från snask, nämligen att jag svurit på mina barn att klara av att inte äta godis månd-torsdag. Och jag är en vidskeplig en så jag tror att om jag bryter det så kommer nånting hemskt att hända. Så det är mao lätt att avstå nu! Men till helgen blir det allt påskgodis :-).

Frulle: 2st skivor danskt rågbröd med mosad avokado, c-vitamin brus.
Lunch: några mandlar och torkad frukt, vatten (hann inte mer)
Middag: 3st potatisbullar, några skivor bacon, en msk lingonsylt och rivna morötter, vatten
Övrigt: en latte, en tugga av Eriks pizza, ett äpple.

mona hur går det för dig gumman?

3 kommentarer:

  1. Åhhh va gulligt du har skrivit gumman!!!!!!! du är bäst!
    det var så kul att träffa er alla igen :)

    SvaraRadera
  2. käpprätt åt skogen!!!!!!!!!!!!!!!

    vad roligt att syrran din kommit hem och alla fina presenter. sånt tycker vi om!!!

    kram

    SvaraRadera
  3. Vilka fina presenter ni har fått!
    Vad gulligt av henne:-)
    Kram!

    SvaraRadera