onsdag 8 april 2009

E hon för söt eller?

Å den här gången syftar jag inte på Carro, utan Mona!!! Vi hade ju en liten competition, inte äta godis på vardagar. Den som bröt måste skicka nåt till den andre. Idag fick jag paket från Norrbottens drottning innehållandes inte mindre än tre örhängen handmade by Monizen! Gissa om jag blev GLAD (tur för mig att du fuksade Mona, hihi). Så himla fina!!!!!!!!!!
Jag har faktiskt inte fuskat (ännu ;-))så tyvärr har inte Mona fått nåt av mig.
Idag fanns det 4kg lösgodis, handgjord choklad från åre, kärleksmums och chokladharar från Lindt på jobbet och jag åt ingenting!!!! När jag stolt berättade det för Erik så sa han: "Varför det? E du knäpp?". Han tycker att man ska unna sig lite gott då och då. Så ja... jag och Mona kanske stundtals har varit lite väl hysteriska med maten... Men nu har jag ju svurit på mina barn, så till fredag måste jag hålla mig, sen jävlar ska det ätas godis :-D Och Mona behöver inte alls tänka på vikten, hon e redan helt perfekt! Så det så :-).


Svårt att få en perfekt bild, men här ser ni dom fina örhängena! Tack sötaste Mona!

Idag på praktiken tränade jag att ta ven-prov på min handledare (modiga hon!). Det gick bra, jag lyckades på försök no.1. Sen övade vi olika tekniker på att linda ben. Jag fick med mig lindorna hem, så framför tvn ikväll ska här tränas på Eriks spiror.
Imorrn kommer min lärare och hälsar på. Får se va hon har för kul att säga.
Sen e det påsklov!!! Yes, 4 dar ledigt!!!!!!

4 kommentarer:

  1. Gullig syrra du har, fina saker!!

    Härligt med långhelg va?!

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Vad bra att du gillade mitt reklampyssel. Vet du hur ruskigt mycket det tog emot när jag skrev brevet och skickade iväg det till dig? Jag svor och bannade mig själv (tyst inne i huvudet så inte Linus skulle höra) och inte blev det bättre för det. Fast vet du, det var inte godis jag ätit utan fika, i mängder....

    kramar

    SvaraRadera
  3. Åh,vilka fina örhängen!
    Skulle jag också vilja ha:-)
    Kul att det går så bra för dig på praktiken,du kommer bli en jätteduktig undersköterska!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Såååå fina örhängen!!!Duktig och så gulligt av Mona!Trevlig påskhelg..kramis

    SvaraRadera