torsdag 16 april 2009

......

Oj, det har varit lite dött i min blogg va??? Jag har haft noll inspiration för det mesta. Det där med att skriva upp maten varje dag bara pallar jag inte. Jag får försöka tänka mig för istället.
Veckan har rullat på väldigt fort! Imorrn e min sista praktikdag. Det har verkligen varit lärorikt för mig att vara på VC. Allt vi pratat och läst om i skolan har jag fått pröva på. Idag övade jag lite till på att sticka min stackars handledare. Att ta ven-prov känns inte så läskigt längre :-).

Mina nycklar är återfunna. Naturligtvis dök dom upp dagen efter jag gjort nya... Och självklart va det barnen som gömt dom! Nycklarna låg under sitsen på en leksaksbil. Och den har dom alltså åkt runt på här hemma utan att jag vetat att mina nycklar låg där i *suck*.

2 kommentarer:

  1. Hehe roliga barn är va?
    Guud va fort din praktik har gått, härligt att det gått så bra och du verkar inte vela så mycket nu längre eller....
    Receptet är att bara strimla lövbiff, paprika, färska champinjoner och lök och sen lägga i en bunke och hälla över soya och låta stå ett par timmar sedan rinner du av soyan och steker det en stund och avslutar medn grädde och blir det för tunt så red det lite, koka råris till och så smaklig måltid!

    Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Skönt att du hittat nycklarna. Man blir så nojig när dom försvinner men jag brukar alltid börja leta hos barnen. Kleptomanerna liksom;-)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera