onsdag 1 april 2009

Nutrition

Så här kommer dagens intag. Jag har två Lindh chokladkakor i skafferiet som jag varit och klämt på typ 100ggr. MEN så skärpte jag till mig och tog några mandlar ist. Den där chokladen får jag smaka lite av på fredag.

Frukost: nutrilettshake, vatten
Lunch: Víkt väktarnas grönsakslasagne, vatten
Mellis: nutrilettbar, en kopp varm blåbärssoppa
Middag: grekisk sallad, påskmust light (ingen fuskråtta här inte cissi ;-) :-P)
Övrigt: ett äpple, en latte och några sötmandlar

3 kommentarer:

  1. Blåbärssoppan..var den osötad?
    Vet du...jag tror inte man ska äta sötningsmedel alls...för det gör en sugen på skit...tror du också det?
    VATTEN!!! Är bäst men det vet du ju darling!

    PÖSS!!

    SvaraRadera
  2. amen va fan cissi, klart den inte va osötad :-D vet du hur vidrig osötad blåbärsoppa e, haha. Nä jag vet, sötningsmedel suger egn...men gott e det i brist på annat :-D
    pöss

    SvaraRadera
  3. HAHAHAHHAHAHAHAH Du är så jävla rolig!!!!!!!!!!!!
    Jag vet det smakar piss!!!!!
    Jag skulle vilja sätta ihop en matlista till dig och motion och allt, fan jag borde nog blivit dietist (NOT).

    SÖTLÖKEN!!!

    SvaraRadera