söndag 29 mars 2009

Sommartider hej, hej!

Det märks verkligen att man "tappat" en timma idag. Varje gång jag tittat på klockan har jag reagerat på att den är så mycket.

Idag ville Liam åka buss, han älskar att åka buss. Så vi tog bussen till centrum. Där mötte vi mamma. Hon va så gullig, köpte jättesöta underkläder till mig och jättefin byxa + tröja till Engla. På kvällen va vi hos svärisarna. Farmor klippte Englas hår och vi åt god middag sen. Vi stannade länge, nästan till halv nio.

Imorrn börjar mitt nya liv (igen, haha). Då ska jag skärpa till mig vad gäller maten. Jag har inte vägt och mätt mig ännu så vet inte vad jag ska ha för mål...

Va inne och kikade på me&i:s hemsida och GUUUUD så fina kläder dom har i år. Jag vill typ ha ALLT!!!!! ascoola t-shirts till barnen. Synd att man är en fattiglapp :-(.

Och snygga ballerinaskor hade Malin på sig idag oxå. Från skopunkten. Sånna bara måste jag ha, jag älskar ballerinaskor.

1 kommentar:

  1. Hej raring!
    Vad tror du om att vi gör en liten deal, vi äter bra och nyttigt måndag till torsdag och sen kan vi svulla under helgerna. Livet känns så mycket roligare om man har något att se fram emot. Den som inte håller sig får fixa en överraskning till den andra. Alltså måste vi skriva upp precis ALLT vi stoppat i oss så vi inte kan fuska...

    kramar

    SvaraRadera