måndag 2 mars 2009

sommarlängtan

Veckan hann precis börja så ringer dagis dit mig för att Liam har diarré. Så imorrn får jag hoppa över skolan och va hemma med kidsen. Det känns som att jag varit hemma med sjuka barn väldigt mycket senaste tiden.... Fan va jag längtar till sommaren då vi ska va lediga!!! Slippa tänka på VAB och allt sånt där. Erik ska nog va ledig v.25-32 och jag samma. Blir najs :-). Inga planer för sommaren förutom att vi ska åka till tomteland v.30 ( va där förra sommaren och tomtelandet va det bästa liam gjort i sitt liv, han pratar fortfarande varje dag om det. Inte min grej precis, men va gör man inte för att barnen ska va nöjda? :-)) Och även förhoppningsvis en vecka till kära, underbara Varberg. Sen har vi tänkt ta dagarna precis som dom kommer :-). Bara vara!
Sommar, sommar, sommar! Jag längtar!!!!! Men om inte alltför länge så ställer vi om klockorna till sommartid :-). Det gillar jag. Skit samma man får sova en timma kortare, det blir ju ljusare :-).

Nä, nu måste jag inta horisontalt läge. Om jag ska orka leka ordentligt med barnen imorrn så måste jag va riktigt utvilad!
Natti!

3 kommentarer:

  1. v.25-32 :-o Vad ska ni leva av??
    Men härligt låter det :-)

    SvaraRadera
  2. Förlåt att jag varit så dålig på att kommentera i bloggen! Läser den iaf:-)
    Längtar också till sommaren! Är så jvla trött på vinter nu,usch!
    Kram på dig!!!!

    SvaraRadera
  3. Ska du ta föräldraledigt du med eller? NIce att ni kan göra så :-) Det förtjänar ni verkligen! Vi skulle aldrig ha råd att va FL-lediga så länge samtidigt.. Eller, allt är ju en prioriteringsfråga såklart, men typ inte iaf..
    Fick du mitt mess igårkväll? Tänkte att jag chansar på att det kommer fram. Kände mig lite ledsen o ville höra av mig.
    Kram

    SvaraRadera