fredag 27 mars 2009

Äntligen fredag!

Så va första praktikveckan över och jag e sjukt nöjd! Jag blir jättebra bemött av alla och det känns erkligen bra :-). Idag när jag slutat, vid 12, så mötte jag upp 3 av mina söta kollegor (från jobbet jag är tjänstledig ifrån) i Farsta centrum. Vi kollade i affärer (jag köpte inte en endaste grej fast jag ville. Är urfattig :-( kul att säga så redan på löningsdagen :-( ) och lunchade ihop. Gud va jag trivs med Linda, Anna och Mari!!!! Vi har alltid så roligt ihop. Anna är gravid i v.30 och magen va så fin så fin. Hon shoppade en massa till lilla pojken i magen :-) Mysigt!

Ute VRÄKER snön ner *suck*. Jag tror nog aldrig vi ska bli av med det här. Imorrn natt ställer vi om klockorna till sommartid. sommartid.... det känns avlägset med sommar!

Nu ska jag hoppa in och värma mig i duschen, sen ska jag och Erik ta ett glas vin och äta thaiwok med kyckling *mums*.

Ha en mysig fredagskväll mina vänner!


2 kommentarer:

  1. Önskar dig detsamma..en mysig fredagskväll.
    Kul att det gått så bra på praktiken.kramis

    SvaraRadera
  2. Jag är så stolt över dig min duktiga kompis!!! :-) Skönt att du har lite andra vänner att umgås med, när jag är så långt bort menar jag ;-)

    Ang ikea så säger jag bara " tack gud för tandemvagn med sele :-D"
    PUSS

    SvaraRadera