onsdag 25 mars 2009

älsklingar

Barnen lämnades på dagis i förmiddags och jag jobbar sent på praktikplatsen idag. När jag kommer hem så sover Liam och Engla. Sen imorrn åker jag innan dom vaknat :-(. Fyyy va jag tycker det är svårt att va borta ifrån dom så länge, känns heeeeemskt! Saknar dom redan så hjärtat värker. Och inte gör det saken bättre att jag och Liam va osams imorse heller :-(. Fast vi skiljdes som vänner och sa förlåt till varann, men ändå. Nä, om jag fick önska så skulle jag va med barnen (nästan) jämt!

2 kommentarer:

  1. Ja du det där känner jag igen, inge kul att vara borta från sina barn...
    Gillar du din praktik annars? Känns det bra? Snart får vi värme, då blir allt lättare..vet att du längtar precis som jag..kramisar

    SvaraRadera
  2. Ja (nästan) jämt!!!! Håller med!
    Jaha då är vi två som sliter häcken av oss en jävla massa timmar alldeles gratis....

    KRAM!

    SvaraRadera