onsdag 18 mars 2009

problemet löst

Borsta.se tog sitt ansvar och rev fakturan. Jag får behålla alla 12 tandborstarna... Gud så rena tänder det ska bli här då. Synd bara att dom är för hårda....

Sooooolen skiner ute! Det är ljust, himlen är blå, snön e nästan borta. Ahhhh, jag finner inga ord. Ni som känner mig vet hur länge jag väntat på sånna här dagar. Jag sitter och bara fånler och kommer på mig själv med att planera en massa mysiga utflykter att göra tillsammans med barnen. Livet ÄR enklare när det är ljust och soligt. Bara lite ordentlig värme som saknas, men sen så ska jag njuta!!!!

Bara två skoldagar kvar innan praktiken *ihhhh*. Jag är skitnervös!!!!! Vafan, jag kan ju inte ens ta ett blodtryck rätt, fatta pinsamt att sitta där på praktiken och inte få rätt värde för att man inte riktigt har lärt sig höra i stetoskopet :-/ Men det hoppas jag isf att jag får lära mig där. När vi e tillbaks efter en månad så är det bara 5v kvar av skolan innan sommarlovet. Shit alltså, det går snabbt nu!!!!! Jag ska börja ledigheten med att ta ut sparad semester från jobbet och efter det är jag mammaledig resten av sommaren. Gud va jag längtar!!!

2 kommentarer:

  1. åå va kul att du ska va ledig så mkt, då kan vi ju verkligen försöka komma ikapp alla dagar vi missat det senaste året!! :-)

    SvaraRadera
  2. Nu var det längesen jag kommenterade här,förlåt!!!
    Härligt med långledigt i sommar!!:-)
    Tycker för övrigt också att det är superskönt med sol & mer LJUS ute!!Underbart ju!:-)
    Kram!

    SvaraRadera