lördag 28 mars 2009

Soft morgon

Barnens farmor och farfar undrade om dom fick låna Liam och Engla lite på förmiddagen idag och det tackade varken vi eller barnen nej till ;-) :-D. Medans ska jag och Erik kolla klart på en film, Die Wasse (faktiskt jättebra, handlar om en lärare som gör expriment med sin klass. En sann historia). Igår kväll va vi sååååå trötta redan vid 21.30 att båda typ sov i soffan så vi valde att sova ist för att se klart filmen.

På måndag måste jag ta tag i det här med vikten igen! Nu har jag ju löpt amok totalt och ätit allt möjligt. Dags att skärpa till sig om man vill kunna visa sig i linne öht i sommar. Jag får göra som förut, skriva upp i bloggen varje dag vad jag ätit. Skitlöjligt, men samtidigt bra för då skärper jag mig och låter inte nåt onödigt passera. Jag MÅSTE försöka lära mig att bara snaska på lördagar. eller kanske fredag oxå. men varje dag med godis framför tvn e inte bra. Dags att bryta vanan!

3 kommentarer:

  1. Låter mysigt!!
    Vilket glidarschema du verkar ha nu på praktiken :=) Härligt så slipper dom vara på dagis så mycket.

    Trevlig helg!

    KRAMAR!

    SvaraRadera
  2. Gumman, Låter som en mysig start på lördagen...
    Trevlig fortsatt lördag...
    p.s.Du har fortfarande min gamla blogg som länk såg jag.d.s.
    Kramisar

    SvaraRadera
  3. jag måste också komma in i bantnigen igen, jag lovar att jag kommer ha gått upp! (har inte vägt mig på länge)
    hur mkt ska du ner?? jag tror att jag har ca 6-7kg..

    skönt med barnvakt! :-) jag har varit på dop med tjejerna.
    kramis

    SvaraRadera