måndag 30 mars 2009

Lite bilder

Länge sen jag la in lite bilder. Det är inte bara vår dator som lever ett eget dysfunktionellt liv, även vår digitalkamera vägrar lyda så jag har inte orkat med det här me bilder. Men nu har jag på nåt sätt lyckats få in några bilder på datorn.



Fina kläder till Liam från mormor. Inköpt på Lindex.

Fina kläder från mormor. Båda från Kappahl.

Mera fint från mormor: bruna byxor, skitsöta baggyjeans, 2st tunikor. Allt från Lindex.

Englas vårskor, adidas superstar.

Världens bästa kids på 50 års fest. Har fastnat vid snacksbordet :-).

Min pappa på 50 års fest

Min mamma på sin 50 års fest och så min lillasyster Denise!


Lovade för länge sen en bild på nya hårnyansen- guldhamster. Här kommer den. Ignorera att jag ser störd ut.


4 kommentarer:

  1. Nää inte ser du störd ut min lilla mongogumma :=)
    Nej men skämt åt sido!!
    Skitfin nyans och härligt att ni haft en bra helg!!!

    PUSS!

    SvaraRadera
  2. JÄVLAR va lika du o denise är nu när hon förgat håret!!! :-o Shit, hade lätt trott att det va du när jag snabbt ögnade igenom bilderna. o stora Englisen.. :-( Känns som jag missat henne totalt! Hon är så stor o jag minns typ henne som mini, vi MÅSTE helt klart ses med barnen snart!!!

    o vet du, jag som imorse tänkte att jag skulle ringa dig o kolla om erik kan köpa ett par superstar till Tilde, o så såg jag Englis söta rosa. Tilde vill nog också ha rosa, om det skulle gå bra..? Vilken strl har Engla? Funderar på 25 till Tilde men vet inte riktigt hur de är i strl.

    PUSS PUSS PUSS

    SvaraRadera
  3. Du ser inte störd ut alls,gumman!
    Du är så fin så:-)
    Vad lik Liam var dig på kortet när han står bredvid Engla:-)
    Hoppas ni mår bra hela familjen!
    KRAAM!

    SvaraRadera
  4. Jättefina bilder verkligen :-) Åh vad sugen jag blir på att färga håret nu;-)
    Det var typ innan Wilmer kom som jag ens engnade en tanke åt mitt barr haha.
    Jätte fina barnen var på bilden.
    Kramis

    SvaraRadera