söndag 22 mars 2009

helgens nöjen

Knappt hann jag börja återuppbygga min och datorns vänskap förrns den kraschade ihop totalt igen *grrr* va händer? Så jag fortsätter låna svärmors dator. Dock har jag inte tid att göra mer än att kolla det viktigaste och skriva lite i bloggen. Detta är nästan som att gå på aviftning för mitt datorberoende. 

Helgen har varit... ja den har varit mycket! Igår va vi på mammas 50 års fest. Trevlig tillställning med nära och kära. Liam och Engla uppförde sig (för en gång skull ;-)) mer än exemplariskt *stolt*. Det blev ganska sent och imorse sov hela familjen till halv tio. Det hör inte till vanligheten. Hela dagen har kännst helt konstig och kort. Vid halv tio brukar vi vanligtvis äta lunch, nästan iaf.
Idag har vi hjälpt morsan att installera skrivaren hon fick i present av oss. Vi tog även en kvällsprommis i snöblandat regn. Inte nån höjdare, Engla skrek som en stucken gris och vi va dyblöta. Nu är det åter snötäckt ute *suck*, vart tog våren vägen??

Imorrn är första praktikdagen. Blä vad jag avskyr att komma till nya ställen. Man känner sig så liten och bortkommen. Hoppas den jag ska gå breve e schysst så att dessa veckor blir roliga och lärorika.
Fast jag fattar ändå inte va jag ska in i vårdyrket och göra.... Jag vill göra nåt annat, men vet inte riktigt vad.
Dags att sova snart. ska ju upp långt innan tuppen imorrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar