måndag 9 mars 2009

fixat!

Jag ringde just min frissa. Det första hon sa när hon hörde mig va: "du ska inte bli blond va?". Haha,  jag är ju sååå jobbig som byter hårfärg hela tiden :-D. Nä, jag ska inte bli blond, men jag vill bli ljusare. Är trött på det här mörkbruna och vill ha ljusare nyans nu till våren. På torsdag fick jag tid. Kul. Måste bara komma på ett sätt att få fram pengar... är nämligen redan ganska fattig :-(.

Jag ringde även försäkringskassan idag igen för att kolla up mina föräldradagar. Det visar sig att jag har jättemånga med full betalning kvar både för Liam och Engla. Härligt, så kan jag va hemma med kidsen hela sommaren. Ska även försöka få tag på min chef för att kolla upp om jag kan få alla mina sparade semesterdagar utbetalda till sommaren.


1 kommentar:

  1. Ska bli spännande att se hur du blir sedan, hoppas du inte är alltför deppig utav denna skitårstiden...

    KRAM!

    SvaraRadera