måndag 9 mars 2009

Måndag hela veckan

Jahupp, så va det måndag igen! Imorse så ville självklart barnen sova länge, men kl.07 va jag tvungen att väcka dom för dagis. Så typiskt att dom jämt vill sova på vardagarna.

Igår va vi ute och rensade på framsidan, skottade bort all snö från trallen, kastade skräp och tömde gamla blomlådor. Det såg så rent och fräscht ut när vi va klara. Imorse när jag tittade ut genom fönstret så va det åter vitt *suck*, det har snöat inatt. Nu vill jag verkligen ha VÅR! Jag avlider i detta klimat. Hur ska jag överleva ett helt liv i Sverige? Det kommer va omöjligt, jag måste flytta till varmare breddgrader så bara är det.

Imorrn ska nog Eriks brorsa kolla igenom vår dator. Han tror att den kraschat och att vi måste installera om allt igen. Shit jag DÖR :-( Alla kort på barnen :-( Har fotat massa enda sen Liam låg i min mage. Visst har jag framkallat en hel del, men ändå vill jag ha kvar allt. Och jävla andra, extra hårddisken som oxå kraschat. Vad händer med våra datorer? Detta moderna, datoriserade samhälle är jättebra, OM det fungerar.

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Ska du inte testa metrobloggen.se? Den är jättebra!

    SvaraRadera