söndag 1 mars 2009

Helgen

Vad vi hade mysigt igår! Det är alltid lika kul att va med mina gamla tjejkompisar. Och Anna va så fin i sin gravidmage :-)
Vi åt så mycket mat, efterrätt och godis att jag glömde korka upp min vinare :-o. Det vart bara 2st cider på hela kvällen.
Melodifestivalen då... Efter alla bidragen sa jag: "Jag LOVAR att Erik röstar på nr.8 (operalåten)". Jag ringde och frågade och mycket riktigt va det den han hejjade på , haha. Den va ju skitdålig. Jag och tjejerna röstade på Agnes, tyckte hon va skitcool i sin guldutstyrsel.

Idag har det varit så jäkla skönt ute. En sol som faktiskt värmde litegrann :-). Annars har vi spenderat dagen med mamma och Fredrik. Och en storhandling på ica maxi. Den obligatoriska...

Och Eriks magsjuka verkar inte ha smittat oss andra ännu *håller tummarna*.

Just ja, har ju glömt att berätta hur det gått för Liam med blöjorna. Nu, äntligen så tycker jag att han klassas som torr på dagen. Ytterst sällan det sker "olyckor". Så himla skönt :-)

1 kommentar:

  1. Mysig helg ni verkar ha haft..nice!
    Skönt att ha en blöjfri kille, så duktig han e!
    Jag hejade oxå på Agnes..kramisar

    SvaraRadera