fredag 13 mars 2009

å så va det fredag igen

Och sp va denna akolvecka slut! Nu e det bara en vecka kvar innan praktiken- nervööööst!!!!! Men det ska bli skikul att komma ut och få testa det man lärt sig i verkligheten.

Imorrn ska jag och Erik mysa med kidsen på dan. Hoppas på fint väder så vi kan va ute och leka.
På kvällen är det schlagerkväll med tjejerna, ska bli skitkul! Roligt att du kommer med oxå Camilla. Det va inte igår vi sågs utan barnen en kväll!

Annars så har jag haft allmän bloggtorka på sista tiden. Jag saknar vår dator :-( Till helgen hoppas jag att vi kan få nytt windows och börja om från början. Och håll tumarna för att nåt går att rädda från gamla hårddisken. Jag skulle bli helt knäckt om ala våra kort är borta :-(.

Jag har hört att våren ska koma till helgen :-) Hoppas det stämmer, SOM jag har väntat :-D.

Ha en mysig fredagskväll!
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar