fredag 8 maj 2009

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Tack snälla Mona för din telefonsupport igår. Nu har jag fattat blogger lite bättre o ska sätta mig ner nån dag och fixa lite. och himlans trevligt va det att surra med dig om ditten och datten :-).

Vi fick vårt wii igår :-). Rackarns va kul det är :-). wii sport va det spel som medföljde. Erik har spelat så mkt att han fått träningsvärk, haha *vekling* ;-). Nu vill jag ha en massa spel och framför allt wii fit plattan så jag kan bli just fit :-).

Temaveckan i skolan slutade idag. Vårt grupparbete med musik vart riktigt lyckat, känner mig supernöjd. Efteråt hann jag med en lunch med mina söta arbetskompisar Anna, Linda och Mari. Kycklingsallad, kladdkaka och jordgubbar *mums*. Nästa gång vi ses tror jag allt att Annas bebis pluppat ut :-).

2 kommentarer:

  1. Hej gumman!!Visst e Wii roligt, vi har den osså. Fit-brädan har vi ej men visst skulle man vilja ha den...du får berätta om du köper den vad du tycker om den.kramisar

    SvaraRadera
  2. Skoj!!!

    Ja jag fick oxå träningsverk efter massa baseboll här för någon vecka sedan :-)

    Men skoj é de... Iaf spror & Fit!!! Rock band é jag ur kass på haha

    SvaraRadera