torsdag 7 maj 2009

den här bloggen....

förresten, den här bloggen alltså... jag känner att jag inte behärskar den. Jag kan inte fixa layouten så den passar min smak, fattar inte hur man får in besökstatistik, massa grejer med bilderna jag inte förstår (typ VARFÖR måste dom alltid bli MEGAstora när man klickar på dom?) hur kollar jag IP adresser? Och största frågan: varför i sjutton kan dom flesta inte lämna kommentarer????
För övrigt gjorde Mallan min dag med sina fina ord!!!!!! Tack vännen :-).

5 kommentarer:

  1. Hjärtat, ring mig så kan vi jämföra inställningarna på bloggen... jag hade telefonhjälp när jag fixade min...
    bildstorlek kan du välja längst till höger när du laddar upp bilderna...

    kram

    SvaraRadera
  2. Fin blogg, har läst den länge men faktiskt aldrig kommenterat, ska skärpa mig. Ni har verkligen 2 fina barn. Bra kämpat.

    SvaraRadera
  3. Byt till blogg.se =) funkar för mig!!

    SvaraRadera
  4. Hej..Förtsår vad du menar..lite krånglig mot blogga gratis är den..fast den e ju snyggare i layouten. Jag tycker oxå att det är sjukt irriterande att man klickar på bilden hur liten man än valt att ha den så blir den super-duper-mega stor...irritarende!!Det enda sätt jag hittat vilket är jobbigt och jag gör d aldrig är att man måste redigera om den i photoshop och spara bilden i mindre format..jobbigt!! Hoppas Mona supporten hjälpte dig..kramisar

    SvaraRadera