söndag 10 maj 2009

Toppen kalasdag!

Jamens visst, idag va vädergudarna med mig :-). En halvtimma innan gästerna kom så sprack det upp och solen kom fram :-). Så vi kunde duka på baksidan. Det va jättevarmt och skönt. Svärmor hade bakat tårtan, tack så mycket :-).
Idag va det ovanligt få i från min stora släkt som kom, ganska skönt faktiskt, man hade tid att prata med alla.
Och så fina presenter vi fick. Erik som oxå fyllt år fick maaaassa strumpor och kläder. Ett Zelda till nintendo wii (efterlängtat), presentkort på h&m fick vi båda.
Lägger in några bilder från kalast samt bilder på vad Engla fick för fint :-).
Tack alla för ett mysigt kalas!

Liam fick rosa kallingar av mormor och genast frågade han: "Är det Englas?" Haha, stackarn han tror tydligen att bara tjejer kan ha rosa.


Ivrig Engla började öppna paket redan i trappen :-).

Mera paketöppning. Pappa och brorsan hjälper till.

Födelsedagstjejen!!!!!!!

Snygga moster Carro!

Fika! Carro, gammelmormor o gammelmorfar.

Gott med tårta :-). Bella, farbror Mackan och Farmor.

Gammelmorfar och farbror Olle.

Farbror Simon!

Marinblå klänning från Po.p, Sjömansklänning från FIX.

Nattlinne och pyjamas!

Vart lite konstiga färger på kortet, men iaf, 2st blusar, klänning, linne och trosor.
Liten väska med nyckelpigor på, hund i väska, kubpussel med Carl Larsson motiv, Krok med ängel, bok med ljud, ritbord.

Portabel Dvd spelare till bilen, Wii spel, 3st dvd filmer.


5 kommentarer:

  1. Vilken toppen dag ni haft!! Även vi fick lite sol trots allt så eftermiddagen har vi tillbringat ute. Härliga tider!!! :)

    Jo, jag äter gott, du kanske skulle testa. bara att skippa bröd, pasta och potatis, hur enkelt som helst.

    kram

    SvaraRadera
  2. Härligt att ni fick sol till slut....

    Ja du... Du ska nog inte fråga mig om Wii spel igentligen, beror ju på VAD ni vill ha ?!
    Vi har ca 30 spel *ler* MEN de é Joakims spel... massa lego spel, mm mm
    Jag gillar ju som sakt var bara Fit eller sport... De andra é killarnas :-)
    Håller fullt med... trist att inte sing star finns... de gillar jag.. Sjunga alltså haha
    Sen har vi ju Rock band... 2st tror jag. En med bara gitarren och sen é de en med trummor + gitar :-)
    Men de é jag så kass på så de gillar jag ej :-)

    //Annie

    SvaraRadera
  3. Hamnade här, på din blogg, lämnar ett spår innan jag går vidare...
    Önskar dig en fortsatt trevlig dag!

    Passar också samtidigt på att önska dig välkommen till mig:
    http://www.metrobloggen.se/offer
    Bloggen är mitt klotterplank, den enda fungerande terapin för att ta mig tillbaka till ett ljust liv efter att blivit offer för en våldtäktsman.
    En blogg om händer som adrig slutar kännas, tårar som aldrig slutar rinna och minnen som alltid finns kvar. Tiden läker inte alla sår!

    Finns intresset går det att, via bloglovin, prenumerera på min blogg - vilket verkligen uppskattas!

    SvaraRadera
  4. Hej gumman..
    Oj oj vilket kalas, ser verligen lyckat ut...
    Så söt lilla födelsedagsbarnet var...och vilka fina presenter. Lyckat väder gjorde det hela komplett. bamsekram

    SvaraRadera
  5. Vad fina presenter ni alla fick! Såg ut som en jätte härlig dag! Grattis i efterskott!!!

    SvaraRadera