måndag 18 maj 2009

Helgen

Vilken solig och skön helg vi haft! Har varit ute så gott som hela dagarna. I lördags lagade Erik och hans morbror bilen. Medans lekte jag och barnen med mormor.

Söndag morgon startade Liam med att vakna kl.04 *gäsp*. men han va duktig och lekte själv i sitt rum. Vid halv sex vaknade Englisen oxå. Vi satte på Madagaskar 2 på tv i vårt sovrum. Barnen såg på film i sängen medan jag och Erik kunde slumra vidare lite, pefa!!!!
Dagen spenderades på vår baksida med grillning och solning. På kvällen cyklade jag och mamma till friskis och tränade.

Imorse vaknad Engla kl.04 *gäsp igen* och Liam va inte långt efter. Erik som ändå skulle börja megatidigt va snäll och gick upp med barnen.
Strax ska jag gå till bussen, ska träffa min chef idag. Sen är det utvecklingssamtal på Liams dagis.

Ha en bra dag!!!

1 kommentar:

  1. klart jag kollar det åt dig!!! =) 60,3 blev resultatet så du är mer än perfekt redan nu!!!!! =))

    SvaraRadera