lördag 23 maj 2009

denna dagen

MÅSTE BÖRJA MED ATT TACKA FÖR ALLA SÖTA GRATTISHÄLSNINGAR :-) SÖTA NI!!

Efter gårdagens inlägg började min huvudvärk tillta och flimret framför ögonen kom smygande. Vid det här laget känner jag till symtomen- migän! Det gäller att skynda sig att ta tabletter innan det bryter ut till fullo. Mina grannar va räddare i nöden, gav mig alvedon och eeze så det vart aldrig så illa. Eriks föräldrar kom förbi och åt den goda tårtan med oss :-). Sen åkte vi till Buslandet och träffade Felicia & sofia med barn. I flera timmar va vi där och lekte. Eller jag hade huvudvärk så jag satt mest, men dom andra hade kul. Ute ösregnade det hela dagen :-(

Engla sov ingen middag och barnen va så trötta på¨kvällen att dom somnade redan 17.30 :-o

Jag o Erik  svullade vi godis och såg talang. inget vidare imponerande startfält. Och vaaaaarför ska tittarna alltid rösta vidare små barn som sjunger? Visst, 12 åringen som sjöng igår va väl helt ok, men fan inte värd en halv miljon.

Imorse fick vi sota för att barnen somnat så tidigt igår. Engla slog upp sin bruna ögon strax efter 4.... Men hon roade sig med vällingen en stund. Sen väckte hon Liam. dom gick in i hns rum och lekte nån timma. Så kul att dom faktiskt börjar kunna leka :-) sen va kl.6 och "i drömmarnas trädgård" började. Vid tjugo i sju satt vi vid frukostbordet och åt kokta ägg. Ingen sovmorgon här inte. Jag och Erik måste sluta spela wii så länge på kvällarna så vi orkar upp med barnen.

Idag ska jag och mor min handla till kalaset på söndag. Ute öser regnet idag me :-(.

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att din migrän inte bröt ut totalt. Fy jag hatar när det händer.

    Raring, tror du verkligen min diet funkar. Just nu gör jag inte annat än svullar... :/ min mat igår bestod av lite godis, lite mer godis, en glass, lite godis och två majskolvar på kvällen... inte vidare lyckat...

    SvaraRadera
  2. Hmm.. känner igen det där med att sitta vid frukostbordet typ 20 i 7! Här ha vi 2 morronpigga också, "Idrömmarnas trädgård" är så poppis här med o ett kanontillfälle att få blunda en liiiten stund till själv :)

    Hoppas ni haft det bra med kalas idag o att vädergudarna var med er!

    Kram

    SvaraRadera