torsdag 7 maj 2009

Hipp hurra

Grattis världens bästa älsklings Erik som fyller 29 år idag!!!! Vi tog sovmorgon imorse till halv åtta *lyx*. Sen åt vi en god frukost och Erik öppnade paket. Erik lämnade barnen på dagis och jag satt i morgonrock hela dagen och pluggade (dator jäveln hängde sig så en stor del av arbetet jag gjort försvann *grrr* va bara att börja om).
På eftermiddagen gick jag och barnens farmor till dagis och hämtade kidsen. Farmor ville låna Liam så han sover över där. Jag och Englis gick hem och gjorde lasagne och hade tjejmiddag bara vi två. Erik jobbar sent ikväll.

Jag såg ett reklamblad från EKO att dom har ett PS2 med singstar summerparty (yes, jag borde lära mig så jag kan hänga med på förfester) + 2 micar för 995kr. Jättebilligt! Egn vill jag ha ett nintendo Wii. Det har jag velat haft länge, men nu tänkte jag att nu kan vi ju nöja oss med det andra. Så jag ringde Erik och frågade om han kunde köpa det till oss två i present (jag fyller oxå år snart) på vägen hem. Men nä det ville han inte. Han sa att jag får vänta tills på söndag(!). Jag fattade inget och blev irriterad. Då kläcker han ur sig att han tror att hans mamma köpt ett wii till mig som jag ska få i födelsedagspresent. Whiiiie kan jag bara säga :-). Fi fan va kul! DÅ jävlar ska jag köpa till en sån där platta som man kan gympa på, köra pilates, åka snowboard.... Ibland blir man aldrig vuxen, vissa grejer bara måste man få roa sig me :-).

4 kommentarer:

  1. åh vad kul!!! jag vill också ha ett wiii men Dennis skulle promt ha ett PS3 enbart för den där blue rey grejset... jag förstår inte vad som är speciellt... kanske måste jag också ha ett wii så jag får bli lika fit som du!!!

    kram

    SvaraRadera
  2. gaah jag blir galen varje gång jag ska kommentera hos dig när jag måste skriva in de där rackarns bokstäverna, det blir alltid fel....!!!!

    SvaraRadera
  3. Å Wii é så skoj!!!
    Fick de i julklapp av svärmor julen 07 och har massa skojiga spel (eller de é mest Joakim som har massa spel haha) Men jag har iaf Sport som jag gillar och sen Fit!!!! (dax att ta tag i den nu igen kanske haha)

    Ha så skoj med alla spel sen !!!

    SvaraRadera
  4. Ja de var jag Annie som skrev de... men de ville inte synas tydligen :-(

    SvaraRadera