torsdag 14 maj 2009

kyligt

Ska snart ta cykeln till skolan, men jag drar mig för att göra det. ute är det riktigt kyliga vindar. Fingervantar är ett måste om jag ska överleva. Bilen är trasig! I helgen när vi va ute och körde så sa det TJONG, klonk och skrammel. På gatan låg en lång bildel.... Men Eriks morbror ska laga bilen på lördag.
Å vad jag längtar efter ledigheten. Jag är trött på jobb, skola och dagis. Jag vill va leeeedig med kidsen. men snart så... den 3/6 går vi sista dagen, sen ska vi vara hemma och njuuuta :-)

3 kommentarer:

  1. åh vad typiskt, bilar ska bara funka!! sen gör det inget om de är fulltankade alltid också...

    alla behöver vi ledighet. jag längtar också inte för att jag har någon ledighet att se fram mot men om inte annat för att Linus ska få vara ledig. men nästa sommar kanske jag har någon semester att ta ut...

    SvaraRadera
  2. ja visst e det kallt???hua säger jag bara...
    Men d skall tydligen bli fint till helgen.:0)
    Så skönt att du snart är lediga...förstår att du längtar!kramis

    SvaraRadera