fredag 12 juni 2009

REGN!

Satan i gatan va det regnat idag!!! Som tur var så började dagen med uppehåll. Jag och Liam gick och mötte upp Jeppe och Ellen för en tur till byns lekland. Aldrig har det varit så mycket folk på leklandet :-o fast vi var där typ 10 min efter öppning så kryllade det av barn. Jobbar inte folk eller?? Men roligt hade vi iaf :-).
Sen kom REGNET! Och det slutade inte, utan bara öste och öste ner. Erik och barnen bäddade ner sig i soffan framför en film men jag var tvungen att ta bilen till bup för att slutföra anamnesen med psykologen. Jag hade brottom och hela vägen dit låg en gubbe och tryckte i 30km/h på 70 väg. Och inte gick det att köra om heller eftersom dom smalat av vägen.

PÅ kvällen har vi SVULLAt godis och chips. Jag och Erik sket i middagen för att bara kunna proppa i oss snask. HUr normalt är det? haha. Och nu är jag proppmätt på sånt fast hungrig på mat... :-/ inget bra val alltså att skita i middagen.

Lite shopping har man ju hunnit med oxå. Här är från Lindexrean till barnen. Värsta fynden, plaggen kostade mellan 29,50- 39,50kr/st. Billigare än gekås ;-)

Här e bilderna från min sommarshopping härom dagen. Tunikan till vänster köpte min gulliga mamma till mig. Klänningen tänkte jag kanske ha på midsommar (om vädret tillåter....) Båda är från lindex.

Skön turkos tunika + svart klänning med turkosa blommor. Båda från hm!

4 kommentarer:

  1. Åååå va mycket fint gumman! Vad ska ni göra på midsommar?? Vi ska ut med mammas båt, det är därför jag inte pratat med dig om midsommar, så du vet :-)
    Här öste regnet också ner igår, konstant från innan vi gick upp till säkert kl 17 eller nåt, helt värdelöst! Jag o barnen bakade - livsfarligt!
    Har tänkt o ringa dig typ hela veckan, men såfort jag är på gång så kommer nåt annat o så glömmer jag bort det. Skandal! :-(
    PUSS

    SvaraRadera
  2. Nja, helt perfekt att va ute med båt o två små vet jag inte ;-) Men vi hade inte heller nåt mer alternativ direkt när mamma frågade o är det sol så är det ju mysigt! Men vi ska ligga vid Utö iallafall, så att det finns lite yta att vara på. Att ligga vid nån kobbe ute i skärgårn känns lite segt med Tilde o Ebba..

    SvaraRadera
  3. Vilka fina fynd!!
    Jag köpte samma till Annie med girafferna på :)

    Ja en annan lär väl åka på att jobba på midsommar men aja vad gör det om hundra år :D

    Kram!

    SvaraRadera
  4. åhhh vilka fina kläder!!!!!!
    tack igen för idag! hade så mysigt! alltid lika kul att träffa er=)
    PUSSSSS

    SvaraRadera