söndag 14 juni 2009

Och så....

va det återigen regn när man drog upp rullgardinen :-( Den här sommaren börjar inte bra. Sedan pingsthelgen har det bara gått utför! Det är kallt, regnigt och jävligt. Det är faktiskt svårt att va positiv i detta väder, jag tappar sugen för allt, inget känns kul. Vi vet inte vad vi ska göra på midsommar heller, men faktiskt så orkar jag inte bry mig, har hört att det ska va dåligt väder så då kan vi lika gärna va hemma.
Jag har haft konstant huvudvärk i 4 dar nu och det skyller jag oxå på lågtrycket, haha.
Idag ska vi hem till min pappa och rensa ur gamla saker. Tjoho, på en skala blir det en stark tia, not. Men det behövs. En gång i tiden bodde vi sex (sju med Erik) personer där men nu är det bara pappa och Fredrik kvar. Vi har lämnat en massa prylar, kläder och skor efter oss och det är alltså dags att rensa ur nu.
Va hittar ni andra på i dessa regniga dagar?

2 kommentarer:

  1. kanske dyker det upp massa goa gamla fynd? :-)

    SvaraRadera
  2. Håller med dig, nu är man redigt trött på det här skitvädret!!!
    Har också haft huvudvärk i flera dar+en natt,usch!:-(
    Idag är det däremot bättre som tur är!
    Har hört att det ska bli fint väder på midsommar, men det kanske bara är här i Norrpan?
    Hoppas iaf hela Svedala får riktigt FINT midsommarväder!:-)
    Kram på dig!

    SvaraRadera