onsdag 24 juni 2009

en dag på stranden

Vart vi än befinner oss så är det oftast vår familj som syns och hörs mest. Jobbigt ibland när man helst vill smälta in i mängden. Därför va jag ganska nöjd igår när det fktiskt inte va vi som utmärkte oss på badstranden. För en gång skull satt båda barnen nöjda och glada på filten eller plaskade i vattnet (Liam, Engla vågar inte bada). Breve oss där emot va det liv och stök :-D typ fyra mammor med 3-4 barn var + nån hund. Det va kaos, hihi. Barnen sprang runt, hunden bajsade mitt bland allt, mammorna va stressade och deras barn lyssnade inte alls på vad dom sa. bebisen kröp hela tiden iväg samtidgt som en av mammorna skulle hålla reda på både hund och två barn till, svettigt! Det va så otroligt nyttigt för mig att se! Nästan alla mina kompisar har så himla lugna barn. Alltid när vi umgås med andra så sköter sig deras barn heeeelt exemplariskt och våra bara far runt. Därför är det bra för mig att se att det faktiskt finns andra med kaos för jag har typ fått för mig att alla andra barn sitter ganska tyst och stilla.

3 kommentarer:

  1. Haha ja inte blir jag avis på dom med fyra ungar iaf, svettigt värre!
    Klart att ni har duktiga kids!!

    KRAMAR!

    SvaraRadera
  2. Underbart!Vilken härlig dag...och ja visst är det skönt att se att andra har lite kaotiskt...Bamsekram

    SvaraRadera
  3. Min grabb är livrädd för vatten! Han ogillar t.o.m att duscha här hemma och att bada utomhus är inte ens att tänka på.

    SvaraRadera