torsdag 25 juni 2009

Beachen!

Dagarna flyger iväg i sommarvärmen, jag har varken haft tid att skriva i min blogg eller läsa någon annans.
Både igår och idag har jag och barnen varit på stranden med Fredrik och Carro. Superdupermysigt! Liam och Fredrik badar som fiskar medans vi tjejer latar oss på filten :-). Appropå filten, det är en picknickfilt som jag köpte på maxi i tisdag. Efter endast 2 dagars användning så ser den för jäklig ut! Den ser ut att vara från förrförra sommaren! Det är fläckar från allt möjligt: fetaost, calippoglass, kiss(!), jordgubbar, bigarråer, festis, choklad, you name it. Stackars filt! Hur som helst har vi haft det sååå bra!
Idag, på eftermiddagen när vi solade oss så kom min mamma cyklande från jobbet. Hon hade med sig biggaråer som vi smaskade på. Sen promenerade vi hem till oss och åt grillade kyckling med potatissallad och så jordgubbar med grädde till efterrätt. Solen sken på oss fast klockan va sju på kvällen. Gud va jag älskar sommar!!!
Nu e Erik på Gärdet och spelar brännboll och dricker öl med jobbet. Lyllos! En toppenkväll för sånt! Imorrn e hans sista arbetsdag. Sen går han på 6 veckors semester, niiiiice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar