tisdag 9 juni 2009

Oj va dagarna går!

Oj, det ekar ensamt bland mina inlägg i bloggen. Har varken haft tid eller inspiration att skriva på ett tag. Det iskalla vädret fortsätter. Hallå, brukar det verkligen va så hääär kallt i juni? Jag tycker att det mesta känns trist i detta regniga väder, så det jag roat mig mest med är shopping. Och det jag shoppat är blommiga klänningar och tunikor (fixar bild en annan dag). Kanske jag får fixa sommaren på egen hand med somriga kläder? Imorrn kommer skattepengarna oxå :-D men dom ska jag faktiskt spara till riktiga semestern senare i sommar. Ingen shopping för dom inte!

Idag va jag på BUP med Liam för att träffa läkaren för första gången. Men det skriver jag om i min låste blogg. Man kan ju inte outa sig hur mycket som helst inför hela världen ;-).

Annars så har vi kollat mycket på film. Barnen gillar mest mamma mu, pippi och Emil. Jag och Erik hyrde en skitbra film på rekommendation från min kompis Linda. Filmen hette Twilight och var en vampyrrulle. Jag brukar hata sånna men den här va sketabra!!! Erik sa t.o.m efterråt att han vill bli vampyr, haha.

Barnen sover redan :-o Engla somnade innan middagen, vid 17.30. Hon bara vägrade vara vaken. Men inte mig emot :-D. Lugn och skön kväll. Sen att barnen vaknar 05 nästa dag är en annan sak ;-) fast det stör inte heller mig. Imorse lekte dom och sen tittade på film i våran säng till kl.08 så oss gick det ingen nöd på :-).

Dags att sluta, svärisarna kommer hit och äter lite jordgubbar med oss strax.

3 kommentarer:

  1. Therese med Anton och Wilmer10 juni 2009 kl. 15:23

    Vi hyrde också Twilight för några veckor sen eftersom Robban äääälskar Vampyrfilmer och jag vart också glatt överaskad och väntar på att tvåan ska komma på bio.
    Vi går också på bup med Anton :-( Jobbigt.
    Kramis

    SvaraRadera
  2. visst är den bra!!! och snart kommer 2:an oxå =)=)

    SvaraRadera
  3. Therese, jag har tappat bort ditt lösen till bloggen, kan inte du maila mig det?
    kram

    SvaraRadera