måndag 27 juli 2009

tack!

Tack för alla gulliga grattishälsningar. Haha, dom flesta som fått veta har verkligen blivit såååå chockade. Dom har nog tänkt att inte tusan skaffar vi en till NU när vi har Liam som är så "bångstyrlig". Men jag och Erik e lite galna och har tydligen bestämt oss för att aldrig få en lugn stund ;-D. och vi vill ha tre barn så det känns helt rätt nu, innan Liam och Engla blir för stora. det ska bli skitkul. men jag vet att det kommer bli jobbigt. Fast den här gången har jag och Erik en plan för hur vi ska klara allt. Det hade vi INTE när Engla kom. Hon föddes när Liam bara va 18 månader och i samma veva vart Erik chef på sitt jobb vilket innebar att jag så gott som jämt va ensam med barnen.
Detta är sista graviditeten så jag ska njuta av magen. Sen har jag gjort mitt för mänskligheten :-).

3 kommentarer:

  1. :-)
    Jag ska klappa ihjäl mig på den i helgen!!
    Det vore sååå kul o få rå om er en stund om ni vill sova här, så det får ni mer än gärna. Men det är självklart ok om ni inte orkar :-)

    SvaraRadera
  2. Oj, grattis!!! vad kul!! Det blir spännande attt följa här i bloggen, återigen ett riktigt stort GRATTIS!!!!!
    Kram Emelie

    SvaraRadera
  3. Oj va spännande får man veta vad för plan?

    KRAMAR!

    SvaraRadera