fredag 31 juli 2009

Låsa bloggen?

Jag har länge funderat på om min blogg ska vara låst eller olåst. Nu har jag kommit fram till att jag nog vill ha den låst faktiskt. Så jag ska komma på ett datum jag ska låsa den och ni som vill fortsätta läsa får lämna er mailadress i kommentarfältet så kan jag maila lösenordet. Det känns bättre så på nåt sätt. Då har man koll på vilka som läser, nu kan vem som helst i hela världen läsa om mitt lilla liv i Tyresö och det kan kännas lite skrämmande ibland även om jag ite skriver några hemlga saker :-)

3 kommentarer:

  1. Vill gärna forsätta OM jag får ?! //Annie
    P.s sa jag skriva min mailadress här då ?!

    SvaraRadera
  2. självklart!!! jag tror jag har din mailadress men skriv den ändå för säkerhets skull. jag raderar kommentaren så ingen annan ser din mailadress!

    SvaraRadera
  3. jag följer med, om det är ok...

    SvaraRadera