onsdag 1 juli 2009

Innedag

Vad förvånad jag blev i morse när jag tittade ut och såg grå himmel och regn. Nu ha man vant sig vid solen. Men under dagen så har värmen iaf tilltagit och varit 28 grader. Jag har haft sjukt ont i huvudet. Vi va inne hela förmiddagen och packade inför vår Varberg tripp. I övermorrn åker vi. Vad det är mycket att packa när man har småbarn. Och så måste man ju storstäda huset så det är rent och fint tills man kommer hem. Jag skulle aldrig kunna lämna huset stökigt och åka bort.

På eftermiddagen tog Erik me sig Engla till Stadion där det vankades höjdhoppstävling för honom, lag sm. Eriks mamma mötte upp på tunnelbanan för att vara med och titta och passa Engla. Jag pratade nyss med Erik, han kom 2:a så han va glad. Det är inte illa pinkat från nån som tävlar och tränar höjdhopp endast en gång om året. Nu satt dom på en uteservering i Gamla stan och åt middag. Lite avis blir man ;-). Men jag sitter här, ska snart äta en varm macka och sen lite turkisk peppar och bara slappa framför tv:n. Kl.20.30 på svt2 är det ett jättebra program som heter "barnmorkorna norge".

3 kommentarer:

  1. Var är Liam?
    Somnar han utan problem om Engla är borta??

    Krams

    SvaraRadera
  2. Liam va hemma med mig. Han somnar tom bättre om inte Engla e hemma :-D Lugnt och tyst i huset :-)

    SvaraRadera