onsdag 29 juli 2009

magbilder

Bilder på maggen!


utgångsläget, v.5

v.14

8 kommentarer:

  1. söt liten mage! :-)
    längtar efter att få känna på den

    SvaraRadera
  2. Åh vilken fin mage :-) nästan så jag blir liiite sugen haha.
    Du kommer nog bli stor snabbt tror jag.
    kramis

    SvaraRadera
  3. Fin liten liten mage....tänk att du skall bli mor till tre...så kul!!!Kramis

    SvaraRadera
  4. Super fina bilder, båda två!
    Å gravmagar é ju så fina!!!
    GRATTIS igen

    SvaraRadera
  5. Shit, du har ju nästan större mage än jag har nu i vecka 18;-)
    Är avis, för jag tycker jag knappt har nån mage den här gången.
    Kanske beror på att magen är bredare den här gången:-)
    Superfin mage iaf o lyllos dig som hade platt mage som utgångsläge;-)
    KRAM!!!!

    SvaraRadera
  6. haha, usch ja, jag blir nog som en flodhäst :-( fast magen ser fasen större ut på datorn än irl tycker jag... jag har fått mage väldigt snabbt alla tre gångerna-

    SvaraRadera
  7. men vilken mage gumman! superfin!!! hihi ja mage har du verkligen fått......snabbt som tusan! sist så såg du helt normal ut....:-)
    kram kram fellan

    SvaraRadera
  8. WHAT!!!

    Nu fick jag en CHOOOCK!!!

    Gud vad KUL! Grattis till er allihop=)
    Fan du är ju supermom!

    1000 kramar från Ellen!

    SvaraRadera