tisdag 28 juli 2009

fk alltså

inga pengar på mitt stackars konto när jag kollade morse. lite jobbigt eftersom jag har räkningar som ska dras. Så jag fick ringa fk och fråga vart min utbetalning tagit vägen. För över en månad sen anmälde och begärde jag föräldrapenning som borde ha kommit igår. Men på fk får jag veta att handläggningstiden under somrarna är 40 dagar :-o Dom hade inte ens börjat kolla mitt ärende ännu. Suck. Kul att va urfattig mitt i semestern. men jaja, allt löser sig :-).

Haha, jag och Erik har blivit sååå osociala. På kvällarna e det enda han vill att spela wii sports resort på projektorn (han påstår att det faktiskt nästan e som att sporta på riktigt...) medans surfar jag eller läser mina Stephenie Meyer böcker. Gud va det e nice att va lediga och slippa press från jobb och skola. Att bara kunna läsa eller spela på kvällarna :-) Men snart e det back to real igen så vi får njuta medans det varar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar