måndag 27 juli 2009

Ännu en dag av sommaren är över

det börjar sakta glida in mot augusti vilket betyder att dagis och skola inte är långt borta. Jag har varit duktig och beställt kurslitteraturen för höstterminen, samt lagt in förra terminens böcker på blocket. Jag har även hunnit med att beställa en del från hm.se :-D.

Idag har vi spenderat halva dagen på ica maxi. Sen, lagom till att middagen, grillat, va klart så kom min kära mor spontant förbi. Vi satt ute och åt. Det va länge sen!

Nu sover kidsen så sött. Jag och Erik ska kolla på Twilight nu :-). Köpte den på maxi idag. Tur att Erik oxå gillade filmen och vill se om den. Det är inte ofta han vill se en film mer än en gång kan jag säga.

2 kommentarer:

  1. åh tänk på mig då när du ser Edward!!! ;)

    SvaraRadera
  2. Ja jag tänkte precis samma sak häromdagen...snart augusti, snart börjar allvaret...är man redo??Tveksamt...vill ha mer sommar, mer sol!!Kramis

    SvaraRadera