söndag 9 augusti 2009

Mulle meck!

Många som lämnat sina mailadresser flera gånger för att jag inte skickat lösen. Men oroa er inte, jag har inte mailat lösen till nån, för jag har inte bestämt nåt ännu. Jag tror jag ska sätta mig och kolla lite på det nu. Om jag får det att funka, haha. Jag lovar att jag inte kommer lyckas låsa den här bloggen.

Idag va vi i en sjukt imponerande fin lekpark i Järvastaden. En hel mulle meck värld :-). Gissa om kidsen va eld och lågor.
Och Liam har svarat jättefint på Ritalinet idag :-). Han fick 5mg idag och va så lugn och fin på förmiddagen (han fick ingen påfyllning av medcinen till eftermiddagen då vi mest testar nu). Hoppas, hoppas att detta funkar :-).

Liam och buffa

Liam och stoooor mulle meck!

Roligt att pyssla i mulle mecks kök

Leker i lastbilen

Engla flyger flygplan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar