söndag 2 augusti 2009

Gamla bilder

Kollade igenom datorn på några gamla bilder, ville hitta dom gamla bilderna på oss vid bamselandet. Tyvärr kraschade ju vår hårddisk för ett tag sen så vi har inte många bilder kvar, men några hittade jag. Dom ligger hullerombuller och inte i tidsordning.

2007 års Bamse bild. Johnny, Camilla, liten Tilde i vagnen. Jag bärandes på mini Engla och så Liam i dubbelvagnen.

Camilla med Tilde i magen (runt v.34?) och jag med Engla i magen (ungefär v.20)

Magar december 2006

2007. Tilde 3½ månad, engla 3v.

2007 Tilde ca: 4½månad, Engla ca: 1½ månad

2005 Liam i magen v.17

2006 Engla i magen v.17

2006 Liam (4 mån) och jag.

2005 liiiiten Liam, 5 dagar.

2007. Mina bästa älsklingar ever! Liam 1½ år, Engla 1v.

4 kommentarer:

  1. Gud så fina bilder :o)
    Snart har ni en sån där liten goding igen!
    Ha det bäst å klappa på magen ;o)
    kram Sara ( fl )

    SvaraRadera
  2. Fina bilder men herreguuuud får jag igen för dubbelhakan nu eller?? Haha fy fan vad jag ser ut!

    Väntar spänt på en ny v17 bild sen, brevid de andra :-)

    SvaraRadera
  3. Åh så fina bilder..och vad tiden går snabbt....
    Tänk att ni skall ha en liten en snart i famnen igen...Lycka!Stor kram

    SvaraRadera
  4. Woho!

    Jag kan kommentera nu!! :-D
    Nu kommer du aldrig bli av med mig.
    Puss puss! :-D

    SvaraRadera