lördag 8 augusti 2009

Det blev en dag på stranden

Liam testade sin minidos av nya medicinen (som bara hade verkningstid på 3,5 timmar) och det funkade riktigt bra, ingen exorcisten idag ;-). Nu håller vi tummarna för att denna ska passa honom. Imorrn ökar vi på dosen med 2,5mg.

Härligt varmt ute idag me! Vi har varit på stranden- supermysigt! Å va det är skönt när Erik är hemma :-) Vi saknar verkligen honom när han e på jobbet!
Iaf så badade killarna och jag o Englis satt mest på filten.
Och vet ni, jag har varit på väldens finaste utedass tror jag! Hade jag haft kameran med mig in dit så hade jag fotat så ni fått se. Men den va iaf helt luktfri, klinkers på golvet, snygg stenbänk med sittring både för barn och vuxna samt spottar på väggarna. Utifrån såg det ut som en söt liten stuga. Liam som va med mig in på dasset sa: "ååå mamma, här vill jag bo". Haha, då kan ni tänka mig hur snyggt där va :-)

Liam klappar lite på tjockismagen

Världens skitigaste Engla :-)

3 kommentarer:

  1. härlig dag ni verkar haft...visst är det så mkt lättare och framförallt mysigare när man är två föräldrar..?
    Skönt att höra för både Liam och er att han haft en bättre dag, håller tummarna att denna medicin fungerar väl för honom. kramisar

    SvaraRadera
  2. åhhh dom är bara för söta!!!!

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder och det låter som en toppendag tillsammans, jag är så glad för eran skull!!

    Jag vill läsa vidare men det visste du redan va?

    KRAMAR!!!!!!

    SvaraRadera