måndag 3 augusti 2009

Äntligen

Idag va vi hos bup doktorn med Liam. Han ska börja medicineras nu.. Men det är inget jag vill berätta om här så länge den här bloggen e öppen. Men en del av er kan läsa min låsta blogg på fl och där har jag skrivit om hur dagen varit. Det känns iaf lite omtumlande och förvirrat. Gör man rätt eller fel?

Ojoj, det är sååå många som lämnat mailadressr. Tack så mkt :-). Jättekul. Synd att jag inte kan publicera kommentarerna för dom flesta av er har skrivit så himla fina och uppmuntrande ord :-). Sånt värmer!
Så glöm inte, ni som vill fortsätta läsa denna lilla blogg, lämna mailadress i kommentarsfältet så skickar jag lösen sen. (Mona, vet du förresten hur tusan man låser en sån här blogg? haha, jag e så okunnig på allt.)

2 kommentarer:

  1. Hej gumman. Jag fårstår att ni har mycket tankar just nu och en massa känslor som säkert mal och gnager i er. Medicin låter ju alltid så "starkt" och man vill att barnen ska klara sig själv i den mån det går men man får inte glömma att det ibland behövs medicin vid vissa tillfällen i deras liv och det är för deras (och våra) eget bästa.
    Ni bryr er ju bara om Liam och ni gör det bästa för honom. Ni verkar vara såna superföräldrar och verkar ha sånt tålamod så jag är faktiskt imponerad och önskar att jag kunde få lite av er;-)

    Jag skriver till dig på fl för jag har bytt nick där.
    Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Gumman,
    Har läst och kommenterat på FL.
    Ni är super föräldrar för Liam och gör bara det bästa för honom! Styrkekram

    SvaraRadera