söndag 9 augusti 2009

Farväl!

Nu har jag mailat lösen till min nya blogg på blogg.se åt er som jag fått mailadresser av. Det kom fram till alla utom carro (du får det imorrn), mickis (lämna mail igen så gör jag ett nytt försök) samt camilla (men dig kan jag oxå säga det till i telefon.)

Så jag antar att detta är ett farväl till denna blogg. Kanske jag fortsätter blogga här i framtiden när jag får lust. Om det är fler som vill läsa min andra, låsta blogg så e det bara att lämna mailadress här i kommentarsfärtet så mailar jag er. Jag kommer ha kvar den här bloggen, fast inte skriva aktivt i den.

3 kommentarer:

  1. Jag vill ju också kunna fortsätta läsa om er!

    SvaraRadera
  2. Hej! Om det finns plats för en till så fortsätter jag gärna läsa :)
    /Malla (Monas vän)

    SvaraRadera
  3. självklart! Lämna bara era mailadresser så skickar jag lösen :-)

    SvaraRadera