måndag 3 augusti 2009

Helt slut

Imorrn kommer fjärde boken om Edward och Bella som jag beställde samtidigt som mina skolböcker. Jag är nästan klar med trean så sen e det dags för sista boken. men sen när den är slut då? Jag kommer känna mig helt tom, haha. Dom har blivit som mina kompisar, jag har tom drömt om böckerna. Helt sjukt. Får väl läsa om alla igen då. Och se filmen. Och längta efter New moon som har premiär i november. JAg och Erik firar 13 år tillsammans 23 november och vi har redan bestämt vad vi ska göra på våran dag; se New moon på bio och äta på restaurang.

Appropå nöjen, jag e sååå sliten! Trött både i huvudet och kroppen. JAg skulle behöva åka på hälsohem! Jag ska försöka övertala Caroo och mamma, eller iaf nån av dom att åka en dag till Hasseludden med mig. Äta en massa färsk frukt och bara skvalpå runt i varma källor. Ahhh va det vore härligt!

2 kommentarer:

  1. Åh vad jag känner igen mig...trött i huvudet och kroppen...Hasseludden låter som en bra idé!Kramisar

    SvaraRadera
  2. Gud vad härligt med hasseludden, jag har aldrig varit där men har hört mycket bra om det.
    Jag vill nog dit när Wilmer blivit större för jag vill inte sova utan honom eftersom han är så "liten". Gud vad fjantig jag är egentligen när det gäller att lämna bort barnen men det är det bästa man har.

    Hoppas det känns lite bättre nu när ni fått smälta medicineringsbiten en del.
    Måste passa på att fråga om ni fått tips från ert bup om att göra ett shema med alla dagar och klistra fast bilder på vad som händer i veckan.
    Anton är sån att han MÅSTE vata vad som kommer att hända så vi gjorde ett sånt och dit går han och tittar och verkar vara hjälpt av det men nu är det tomt för det är svårt att veta vad man ska göra varje dag.
    Kram

    SvaraRadera