onsdag 5 augusti 2009

Lite mindre jäkligt

Måste börja med att tacka er alla underbara tjejer för stärkande, varma och gulliga kommentarer om Liam, både här och på fl. Det betyder jättemycket!!!

Idag va medicindag no 2. Inte lika hemsk som gårdagen, men jag är inte nöjd ändå. Doktorn sa att Liam skulle få lättare att koncentrera sig, få impulskontroll och lugna ner sig. Istället har han varit sitt vanliga jag x10. Dvs ännu mer sprallig, lyssnat ännu mindre, kastat fler stenar, slagits Engla fler gånger än på hela sommaren osv. Han har varit hyperaktiv fast han fått läkemedel MOT hyperaktivitet... Förjäkligt! Imorrn ska jag ringa läkaren och fråga om detta verkligen är en normal reaktion :-/.

Min ena söta syrra och brorsa va iaf här idag och gjorde mig sällskap. Vi va en vända på stranden. tack underbara för att ni ALLTID ställer upp och så gulliga mot mig och barnen. Det värmer ända in i hjärtat. Jag vet att barnen ibland kan bete sig så man får skämmas, men ni är alltid lika hurtiga och glada.
Även svärmor va här några timmar som hon hade ledigt från jobbet. Vi åt grekisk sallad på baksidan.
Det är ju sååå varmt ute igen. Helt sjukt, här har man gått i jeans och tröja flera veckor och så kan man helt plötsligt börja ha klänning igen. Wounderful!

4 kommentarer:

  1. Å vad frustrerande nu när ni kommit så långt=(
    Men ge inte upp, läkarna borde ju veta vad de gör tycker man men det låter ju jätte märkligt..
    Världens största kram till världens bästa Liam! Och en till hans lilla mamma också, hon behöver nog en nu glöm inte att du också är bäst!
    /Ellen

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen! Du är så duktig och din familj är så söt! Det kommer gå jättebra för Liam just därför att ni är såna fina och starka föräldrar. Nu är det klart, vi kommer flytta! Är så glad! Då måste vi ta mycket promenader tillsammans o leka med barnen i parken. Ha det bra så länge o hälsa din fina familj! Kram Erika

    SvaraRadera
  3. Skönt att höra att det inte var riktigt lika illa iaf, har tänkt på dig ska du veta!
    Men ring doktorn!!
    Puss

    SvaraRadera
  4. Jag har tänkt på dig idag, och tänk så underbar familj du har och dina syskon och fina svärföräldrar som ställer upp.
    Det är guld värt!!!

    Kramar, håller tummarna för att det vänder för er.

    SvaraRadera