lördag 21 februari 2009

Lite shopping









Fattigdomen på sista tiden har gjort att jag fått hålla hårt på min shopoholism :-D Men igår kom barnbidraget så nu har barnen fått lite nya grejer. Det va länge sen sist!
Jag är inte så het på det här med att lägga in bilder i nya bloggen, så det ser lite rörigt ut, men jag ska nog lära mig :-).

Hursom helst Överst: klänning och Miffy mössa till Engla, och stjärnmössa till Liam. Allt från Kapahl. Superfin adidas firebird dress i svart med guldtränder till Liam. Matchande tischa.
Samma firebirddress med t-shirt även till Engla fast korallfärgad (bilden ger en missvisande färg).

5 kommentarer:

  1. åh vad härligt att shoppa åt barnen. det har jag glömt hur det är... riktigt fina dressar, en sån behöver Linus också!

    även jag fick miglite shopping idag men mest och bara till mig själv.

    kramar

    SvaraRadera
  2. Hej...Vilken fin sida, blir lite inspirerad..;0)
    Fina kläder har du handlat som vanligt..
    Stor kram

    SvaraRadera
  3. Testar att kommentera IGEN!

    SvaraRadera
  4. Jaa nu funkade det, min darling hjälpte mig :=)

    Härligt med lite shopping och du har ju verkligen lyckats att skippa det ett tag nu (duktig).

    Vi verkar ha lika goa morsor du och jag (vilken tur).

    Puss

    SvaraRadera
  5. hittade hit oxå... -fin blogg!
    vilket sjkh är det som ligger så långt bort? Jaa, du lär få en massa egen-tid i alla fall, men tur att det "bara" är 4v.
    kram

    SvaraRadera